Saturday, November 14, 2009

u did it=.="

im happy:)
macam baik je kau mula mula, nice, sweet, caring, and finally, kau un tunjukkan diri kau yang macam sial kat aku. oh. mula mula dgr je psl perangai kau dari org. buat macam ta dgr je ama. muka boleh tahan, tapi aku ta penah cair tgk muka kau. entahla, awak ta menarik dimata saya.

lama lama friendship kami makin ta oke. hmm, mula mula rasa macam lost something pasal kau yg paling aku close that time.

makin hari dah ta close sangat and kau bila sedih, smua kau cari aku.peh, kau igt aku ni plastic ke apa? HAHA. tapi ta kisah un, kan aku ta minta dibalas, pasal aku belaja " what goes around, comes around " so take turn lah, u buat i, for sure someday, u pulak kena. but dont wory that time, if u still cari i, then i still akan kata " sabar ea " hee.

hmm, saya tpu, saya start benci awak(: maybe ta banyak la sangat, cuma rasa muak je bila tgk muka awak, no wonder banyak sangat gelaran untuk awak. rupanyer perngai dan gelaran ,lebih kurang je. pathetic lah gelaran awak dari saya. hee.

awak benar benar buat saya benci awak lah kut. pandai awak(:
by the way, awak yang telah tutup hati saya untuk kaum awak. terima kasih.