Thursday, May 7, 2009

bla bla bla

hey ho.
last two days.aku telah menerima satu pesanan ringkas dari teman seperjuanganku di plkn.
wow.dah lama tak terima mcg dia.pelik tuh.mcg nye sebergini

'cekom..hye ama!!hw r u?kme x dgr stoey ko..wndru r..
ko wt pew skrunk??
spm pat bpew??ko mck u Ea?'
dan aku punyer baiknyer lagi bermurah hati call dia guna house phone aku lah(pasal aku tak da cdt)hoho:)
permulaan conversetion kami tak seronok psl dia mcm tak suka aku call dia.wateva lah kauc(:welk.aku pun bukan teringin pun nk berbual aku call psl dia mcg aku.grrr.berbual tnye kabar semua.and tetiba dia tnye.
ama,ama ada cntct z agy ke?
uh.ha'ah tp dia tak kasi feedbck pun.napa?awk ada apa2 ngn z ke?
taklah.kami kwn jewh.
*kami pun berbual bla bla bla
and the whole conversation she's tryin to jeles kan aku.
n i do.aku jeles doe.
dia kata,si z tuh ajk trun jb.n absolutely.klu dia dtg jb aku nk jeleskn si z tuh ngn bdk yg dia tak suka.biar pdn muka dia.waaa~kau mcm kanak2 ama:)
pompuan tuh sik nk berbual si z jewh.aku mmg geram.si z tuh mmg tak guna.huh.dah lah bt aku suka dia.geramnyer.psl dia lah aku reject org.kau bodoh ama:p
eh.terasa mcm nk call si z tuh n kata.kau jaga pompuan gatal tuh baik2.gedik tul.
n actly mlm tuh.aku terasa nk kata.kau ni kan.semua jantan kau nk.sedar lah muka tuh.muka mintak simpati.waaa~
tidak berapa kemudian,pompuan tuh mcg aku an dia mintak no phone wira company kteowg.sbb dia tau bdk2 tuh close ngn aku.n dia tak berapa close ngn wira2 tuh.plus.wira2 tuh.agy market dari si z tuh.
till now.aku tak kasi pun number tuh.aku ada kasi tau kt wira2 tuh.they all pun tak kisah psl pompuan tuh.padan muka kauc(:
pompuan tuh mmg kejam.sengaja nk bt aku hot tak tentu psl.aku ni pun satu hal.klu dia handsome mcm jesse mccartney tak palah.aku ni mmg sasau:(
ouh.skrg aku dah oke dah.hrp2 diaorg happy selalu.hpy lah korg.aku pun tak heran.sesuai lah sgt.dua2 tak btul.hahahah.
apa yg bt aku sakit hati psl.si z bt aku suka kt dia.n dia bt aku percaya dat he like me.bodo sial aku nih.dgn laki tuh pun aku tersangkut:)welk
ama ama.kecian kau.hoho.bodoh pun ada.skrg aku tak suka dia agy.hahaha.aku tgh usha satu laki nih.wee~dia baik doe.pandi plak tuh.mcg ngn dia sekali sekala mmg syok.dia lyn kepala aku.yes yes.mummy nk kawin bleh?
oke.dah cukup tuh.thank you for reading.love you>.<