Tuesday, May 26, 2009

tuesday

semalam.aku pegi check up utk ipta uh.ibu gy temankan.klu ibu tk temankan.ada org lain yg akn temankan.ye lah.pecaya sgt dia nk temankan kau ama.dah tentu dia sekola.huhu.welk.tapi agk terharu dia nk temankan aku:)

7.45pagi aku dah smpi kt klinik pesakit luar kempas.penuh lah sial.parking tk mcm penuh pulak eh.ni case smua tk nk gy private clinic.haha.save bajet.termasuk aku.WAWAWAWA.sungguh tak sngka bdk2 yg sebaya ngn aku ramai.semua lelaki except aku!psl aku tgk semua bwk borang ipta bahagian medical check up.

smpi kt entrance je dah penuh.ibu amik number peh.no mmy sedap 1024.lama agy uh.sakit hati betul.makcik2,amoi2,nyonya2,aunty2,nenek2,pakcik2,kanak2,bayi2 ah.kiranye semua lapisan umur dan bangsa ada.tmpt duduk tk cukup.ibu dah duduk.tapi aku pulak takda tmpt duduk.hmm.tak bangsa.hormatilah orang yang lebih tua.

ada sorg budak yg nk check up jgk dia tgk aku dan senyum.aku rasa dia senyum psl aku tkda tmpt ddk.hahaha.tkpa.tk kisah pun.aku dengan penuh keyakinan.terus pegi bediri kt belakang.tak berapa nk segan psl ada gak yg berdiri.tapi tak mcm muka tembok plak kan.dah lah berdiri sebelah pitu masuk utama.huh!

berdiri punye lama tiba2 ada sorg lelaki berdiri sebelah aku.aku tgk muka dia mcm familiar.tp dia mcm tk knl aku jep.hurm.lama2 aku tgk mmg sure dia bdk plkn aku,AFIQ.peh sombong lah sial.tk tegur pun.tp aku bt bodo jep.takkn nk terhegeh2 plak.tek berapa kemudian,dia blaa.gi kt kaunter.number dah smpi mst lah dia pgi.rupanyer dia pun nk check up.hurm.

lepas si Afiq pegi depan.aku bediri lah sorg2 dgn pegang fail dan handbag.boring nyer berdiri sorg2.tiba2.ada bdk lelaki pki t-shirt hijau yang berkolar,berseluar jeans dan berselipar.aku tengok mcm kenal tapi apasl mcm dh lain.rupanye tu NAJIB.

dia berdiri sebelah aku.seperti biasa klu jmpa dia.memang nk bergaduh je.ada je yang tak puas hati.mcm aku je yg salah.number dia 1032.kte owg ketawa je kt sebelah pintu tuh.bebual tah apa.aku pun tk igt.Afiq baru je selesai bt apa tah kt kaunter.Najib tgk Afiq.pastu dia ckp.'Tu kawan *F'.hurm. apasal semua kwn aku,si *F pun knl.tk phm aku.mesti je dia ada kaitan ngn kwn aku.payah.pastu aku pun ckp'Dia pun kwn aku.bdk plkn aku'

makcik yg ddk depan kteowg asik tgk je aku n najib.'kteowg bkn ada apa2 pun makcik.mak saya ada ddk kt depan'.aku nk ckp mcm tuh tp tak yah la.HAHA.dah lama ketawa.gaduh.bercerita tiba2.ada dua org lelaki.sebaya ngn kteowg.bdk dua tuh salam najib.n sure sgt dia kwn najib.sorg tuh mcm aku knl.dia tuh mcm HELMI.dia mcm kwn *F.tapi takkn kut.yg sorg aku tk knl.yg muka mcm Helmi tuh.sama uitm ngn aku.hm.nasib2 jmpa kwn *F agy.

bdk dua tuh ajk Najib merokok.tp Najib tk nk.dia mcm takut nk merokok psl ada aku.sbb aku ada dgr bdk yg mcm Helmi tu kata:"dia(refer to me) akak kau ke?" aku dah tergelak.akak?takkn akak Najib pendek mcm aku.plus,Najib tuh kan putih,BODOH!at last diorg bla.

Najib sruh aku tgkkn number dia.aku tlg jaga kan lah all their stuff kt ctu.tk berapa kemudian,turn aku smpi,aku just send mcg kt dia yg aku tglkn number dan brg2 mereka kt ats table.

aku bt check up semua.si Najib tak habis2 nk kenakan aku.smpi bt x-ray,Najib dan Afiq dah berbual bual semua.mksdnyer mereka dah berkenalan kut.nampaknyer Afiq pegi KOLEJ MARA.psl aku tgk kt buku dia.aku curi2 tgk psl diorg pegi mana tah.lepas bt x-ray.aku pegi gy urine test.pastuh.aku gy check mata.

Dat time,aku tegur Afiq,dia mcm dah kenal aku semula.HEHE.kteowg tk bebual pun just bebual psl check up nih.

peh.mmg fail lah aku nyer mata.Najib,Afiq dan sorg bdk nih normal.aku nyer tak normal.WAWAWA.bdk2 yg lain tah dari mana tah(semua tuh kwn Najib) ketawa2 tgk aku.eh!sibuk jep:(

lepas tuh.aku gy test benda apa tah.tp syok.HAHA.then aku gy makan kt restoran GEMILANG.hm,gemilang sgt gknyer.tk sedap.biasanyer sedap jep.hmm.slps makan aku gy BANK ISLAM.bt buku bank dan bayar bil UITM.pastuh balik.

mlm tuh.aku mcg Afiq,aku tnye psl dia kena pegi checkup tak kmis nih.hurm.dia tak.ini unfair.aku kena pegi lagy.ish.menyusahkan jep.pastu aku marah dia psl dia sombong sgt tak tegur aku.rupa2 nyer dia mmg tk cm aku.dia tnye kt Najib psl aku time kt x-ray.dn bru dia sure tuh aku.HAHA.sengal tul.

hmm.terpaksa lah aku gy klinik tuh agy.ibu teman kut.tak pun aku nk sruh aku teman.tu pun klu dia nk temankan.HAHA.

dah.aku dah penat menaip.aku belum makan agy.aku malas je.