Thursday, June 4, 2009

jom heboh?HAHA.

jom heboh? anda pegi?saya ta.ta psl nk pegi kali ni.dulu dulu rajin gak sngup pegi menapak dari gerai ke gerai jom heboh.kali ni ibu kata ta yah.beli barang yang sama jgk tiap tahun.balik balik maggy,soya,junk foods and etc.beli kat Q n Q je benda benda uh.kalau nk glamour ckit beli kat jusco.HAHA.harga sama gak.yang bezanyer pegi sana ta ada air-con.WELK.


plus tahun ni terasa mcm ta berminat lah.sure sgt jumpa bdk skola,kawan kawan lama.HAHA.yang penting klu ta tegur nt ada je mulut mulut hapak yang akan kata."kerek siut ama skrg,kwn pun ta tegur" HAHA.biasa jep dgr tuh.klu nak sound slow slow ah.ni mcm nak kasi tau org sekeliling.ish.


dua hari sebalum jom heboh.boyfriend akak accident.langgar tiang.HURM.payah betul.tiang pun nk langgar.so,petang hari ahad bru melawat.dia dah sihat dah.kami saje saje nk menyibuk.nk merayap.

datang umah dia bersama ibu,abah,adik dan akak.datang atang dah memang dia bukak cete bodoh! mr.bean.HAHA.tergelak gelak tgk benda uh.ta tau napa.sambil makan keropok goreng dan air teh o'.sedap jep.psl dah lapar.

dah satu jam kt dalam umah.aku keluar pegi kat taman dia.camera yang ada ku gunakan sepenuhnyer.HAHA

at first datang,rasa mcm nak balik.sunyi sepi lah kampung nih.tapi lama lama stay situ terasa antik gak kampung nih.HAHA.

ibu abah sibuk berbual pasal tanah dgn family boyfriend akak.apa benda aku ta paham.adik sibuk amik gambar kt kampung tuh.akak sibuk berbual ngn bf dia.aku dah ta ada kawan.hmm.

kampung tu kat KAMPUNG SUNGAI DANGA.and pleasa dont ask kat mana tempat tuh.korg kena msk nusajaya.baru korg tau kt mana.HAHA.tidk jauh dr rumah tu,ada sungai.kt situ ada small jetty utk para nelayan utk cari hasil laut.peh ayat ta mcm bombastik plak eh.


ta tau mcm mana adik bodek bf akak ni.sampai dia nak bawak kteowg naik bot.wee~
exctd tak terkata nak naik bot.at first abah tak kasi.tp ibu pujuk.ibu kata.kasi chance bdk bdk naik bot.plus ta ada ombak kuat.HAHA.yes.she did it.abah kasi naik.yeh!


HAHA.naik bot.syok!dpt tgk singapore punyer perairan.totally amazing.at first aku peluk tgn ajib.takut gile.si abg bwk bot mmg suka takut kan aku.bila dia bwk laju laju bot uh,terasa mcm kejap agy,korg terime kenduri tahlil kematian aku.HAHA.


kat kepala otak nih bila dia bawak laju laju berpikir yang aku ta dapat nk sambung belajar.mati lemas.HAHA.aku ta reti berenang.

15minit pusing pusing kt area sungai tuh.terasa mcm berjam jam.HAHA.akhirnye balik kt jetty.wee~
abh kata dia regret gile time kasi kteowg naik bot.dia takut anything happens berlaku kt kteowg.sayang abh!tapi enjoy!!!!!



balik umah.mmg damn tired.masuk umah terus amik towel mandi.teringt naik bot semua.
mmg cool!!!!!!!!!