Thursday, June 11, 2009

.

tamak.
ama kau tamak.kau fobia semua kn tglkn kau.kan?
smlm,apa yg kau nak kau dah dpt.kau berbaik semula ngn f.tp hari ni.kau terasa kau diperbodohkan.
kau teringat kisah lama kau.teringat kau penah suka dia dan apa yg dibuat kat kau til kau suka dia.


hm.
kau marah sorg lelaki.dan f jadi mngsanyer.psl lelaki tu,kau terus teringat apa f bt kat kau.ye,aku yang slah percaya ckp kau.aku bodo sial.eh!
lelaki tetap lelaki.
nak jeleskan org konon.hm.mampos ta jadi kan.kau gy jahanam ngn jeles kau ama.sumpah.aku mmg tgh terasa aku perempuan plg bodo.
ibu dah bnyk kali ckp.kau ta nak dgr.bila terkena sekali oke,aku bole handle.kali kedua aku dgr ckp ibu.jgn prcaya lelaki.kali ketiga,aku dah tanam betul betul.lelaki tetap lelaki.
spm tu je dah tunjuk segalanyer.

yer,spm aku main main.aku ta tpu,aku blaja ala kadar psl aku terlalu gile suka kat jantan uh.aku igt aku bole handle.last last aku kemana spm kemana.aku regret gile.6A 2B 1C.huh.aku ta suka ada C.n 2B tu dah menunjukkn aku ni bangang.aku ta malu utk kata aku bodoh!
aku langsung tak bangga dgn 6A aku tu.
ye.lelaki.aku ta blamed lelaki ats kegagalan aku utk mndptkn 9A.tp aku blamed dri aku psl percaya lelaki.aku bodoh.

ye,aku jenis yg ta reti sabar.aku penat tgu org.huh.
radzi,dia kata dia ta mcm lelaki lain.ye,aku ta nafikan.ada persamaan lelaki lain dgn nyer tpi dia mgaku kesalahan dia pada gf dia.tp yg lain.huh!

ye.semua sama.thanks radzi.kau bt aku percaya.ada lelaki yg jujur.kau kawan aku.