Thursday, June 4, 2009

bla bla bla

bgun pkul 6.30pg.ibu kejut.mula mula ibu kejut ta bgun.tarik selimut tutup kepala.5minit kemudian,abah kejut.pura pura ta dgr.abah ta kejut agy.kali ketiga,'ena,bgun na.dah nak pkul 7.'gosok gosok mata.tengok atas.kipas berputar putar,pejam mata balik.nak smbung tdo.tiba tiba handphone bunyi.sakit telinga!mcg?pagi pagi ni sapa yg bongok sgt hantar mcg."ama,imy"terbeliak mata aku.tak ada nama.hm.ta psal nk rply.tapi nk tau gak sapa dia.

ta kish sapa dia.yg penting dia tau no aku dr mana?no aku ta rmi yg tau.ish.aku trus bgun gy smyng.tgh smyg bole tertnye tnye sapa dia.HAHA.bode kau ama.

mlm td tido lmbt.bt blog.HAHA.tp ta siap pun.nk online kt mspce.tapi teragak agak.entah ta tau napa.

td view page *f.hm.picture yg dia amik semua nyer kt umah aku.tetiba rindu kt dia.dah lama tak dgr dia nyanyi utk aku.namie,aku terindu dia.HAHA.sengal.lelaki cam tuh pun nk rindu.bongok.

namie,aku rasa nk pegi picnic lah.tmpt dulu.yeh.ta bole kan?hm.namie sayang,dia ta rindu aku eh?ta eh.namie,semua lelaki sama kan.namie.nk bercinta bole?HAHA.

namie;aku sayang kau.tu je.