Wednesday, June 24, 2009

weird

terasa caoat je masa berlalu till aku sendiri ta sedar aku sudah besar panjang.bak kata orang tua tua..dah nak kawin.HAHA.

actly,aku terasa ngantuk gile pasal baru lepas makan ubat.hurm.oh,aku memang nak post blog ni hari ini juga.pasal aku malas nak simpan simpan.hm.

semalam,ajib balik sekola diam aje,aku dah takut napa ta cakap apa apa.biasanyeer bising je mulut dia.ta habis habis nak mengadu and share cerita kat sekolah.tapi kali ini,masuk bilik bukak tv,baring dan ta cakap apa apa.

aku tanye,tapi ta jawap.sure sgt ada problem.diam aje lah.nanti dia cerita juga.

hm,dalam pukul 3 gitu aku pegi clinic.gile ah,aku kena masuk bilik6.HAHA.bilik influenza H1N1.

ta kisah sgt.sbb aku ta demam teruk sgt cuma batuk seleseme je.demam pun demam biasa.

lama jugak kat clinic,abah ada appoiment ngn doctor.lepas siap clinic,kami gi beli barang dapur semua.

balik rumah,penat gile.ta tidur pun.ajib tengah makan.dia macam dah oke.tapi ta banyak cakap.hm,biar lah.

tengah sibuk tengok mv kt laptop,dia datang nak online myspace.aku kasi lah.aku duduk sebelah dia.saja nak menempel.HAHA.tiba tiba dia cakap.

ajib:'ena,jangan kawan ngn najib lagi'
aku diam sekejap.
ajib:'dia bukan budak baik'
ta bole tahan lagi,aku tnye
aku:'apasal,dia kawan aku lah,plus dia baik kenapa ta bole kawan dia?'
ajib:'dia merokok,aku ta suka'
aku:'tapi kan kau dah lama tau,dia bukan penah merokok depan aku'
tetiba macam tersentak pasal dia cakap nada serius.
ajib:'jangan kawan ngn fakry dan najib,diorg bukan budak baik,ta layak kawan ngn kau'
aku memang ta paham,dia oke je ngn fakry dan najib selama ni cuma ajib dulu pernah ta suka fakry.tapi bukan najib.
aku:'najib baik je ngn aku,baik kau cakap kenapa kau ta kasi aku kawan diorg?'
ajib:'pasal diorg isap rokok.'
aku langsung ta paham.memang ta paham.
conversation kiteorg panjang lagi.ta payah la nak cerita.panjang sangat.

aku pelik sangat ngn ajib.aku terus cakap ngn ibu abah pasal ajib ta kasi kawan ngn dua orang uh.abah kata kawan je lah,tapi ta yah kasi tau..

tapi,bila diorg teringat pasal ajib diam semacam je,diorg kata entah entah ajib tau pasal najib dan fakry yang aku ta tau..

aku diam jep.ta tau nak cakap apa.apa agaknyer yang ajib tau pasal diorg dua til dia cakap macam tu..