Thursday, June 18, 2009

i need u:)

sedih la gile.
hari ni dah la boring sgt.ta ada apa apa nk buat.geramnyer.bosan.balik balik online,makan,baring,cuci pinggan,mop lantai,sapu lantai,cuci toilet,sidai kain.mak ai.boring.

kejap kejap tgk handphone.ta ada apa apa.missed call dan message.hm.lama ta terima.sejak malam semalam.may be kawan kawan sedang sibuk.

salah aku juge,number baru ni ta semua yang tahu.kire kire dalam 20orang je tahu.itu pun termasuk ibu,abah,akak,adik.hm.

hari ini,ibu mc.kesian,ibu sakit.sakit gatal gatal.allergy apa tah.hm,duk umah.tengok tv jep.dgr lagu yg dah aku hafal lyrics dia.balik balik lagu sama.n even lagu yang namie selalu namie dgr dah mcm sebati ngn aku.

petang kire kire pkul 3.15gitu aku gy kedai depan.Q n Q.hm,pastu teman ibu pegi utama tyre then pegi kiang.wahh.bosan lah sial.

kat kiang,aku start call kawan.mula mula call najib'eh,eh..aku tgh drive ni,otw nk menara hasil'bila aku call dia,mesti tgh drive,tu yang bosan uh.

aku ta kisah la,dia sentiasa busy sekarang.ta macam dulu.dulu dia sentiasa ada.bila aku call mesti dia ta busy.then kami gelak gelak.sekarang ta lagi.dulu,bila dia ta ada crdt nk rply mcg aku,dia terus call guna house phone.hm.rindu najib yang dulu.banyak lagi yang aku rindu pasal dia.

lepas call najib,aku call fakry.HAHA.kawan yang ni,yang aku paling sayang.hehe.walaupun perangai aku ta bole handle.hm.dia lambat akat call.bila dia akat,'hm,ama....(sedang menyanyi)...'aku pun tnye'faq,kau kat mana?' 'karoke.karoke dengan amin'.wtf,dia kat karoke'ama,kau napa?'..'aku boring'..'oh,boring baru nak call?'..eh,mangkuk,oke apa.dari kau,langsung ta call aku.'ama,call aku lagi 10minit,aku ak nyanyi dulu'..'ta nak,aku merajuk.ta nak kawan kau'..'kalau kau ta call aku,kite putus kawan.ada berani?'..'hm,tengok ah nt'..'ama,call tau'...

fakry ni,mmg kejam.nasib baik aku dah terime dia balik.klu ta,mmg aku ta nak kwn kau lagi.HAHA.aku sayang dia.dulu mayb aku ikut perasaan jep.tu pasal aku melenting.hm.ama ama.

ye,lepas call fakry.aku call radzi.dia baru balik sekola.kesian dia.baru call dia ta berapa minit.ibu masuk kereta.aku cakap ye,nt aku call balik.hm.

sampai umah,aku terus call radzi.dia ta akat.mayb tgh mandi or tido.kesian dia.

hm.aku godeh godeh handphone.aku mcg myn.'min.imy:(...'

aku call namie lepas uh.pasal nami mesti ada utk aku.mesti!nami ta on maxis.waaaaaaaaaaa.sedih:(

namie,kau rindu aku kan.namie,aku sayang kau.sayang kau sangat.muahx.ily.xoxo.

ye,aku call min.'helo,minnn..'
'ye,sape ni?'terkedu aku:(
'ama...lah'
'min,u dlm class eh'
'hm,ha'ah.later..'
'oke..'

wahhh.sedih la.aku kasi mcg
'u ta igt i.i sedih:('

lepas call min,aku call abu.abu akat call.weee~bebual dlm10minit gitu..haha.gelak gelak.ta tau napa.bebual pasal angin,baju,pintu,mcm mcm ah.ta da point.

habis call gitu,aku tgk ada mcg.
'i igt u la syg.its just dat td i ta dnga sgt czkt dpn ada syrhn then i tgh nyain som mcm klam kbot.Then i gune fon buk my fwens dlm ni.sorry.'
oh,my dear min.i yg sorry.
then,aku pun rply..
'i tau,u igt i.u blaja btl2 tau.ily.muahx.xoxo.'

hm.semua org busy.ta apa lah.semua ada komitmen sendri lah ama:)