Thursday, December 25, 2008

ibu abah i love you<33

love<3
ok.ari ni 26dec2008.lusa28dec2008.aku kena pegi plkn.kt mersing.aku tak sedih mahupun gembira.aku tak da perasaan langsung.tah napa.aku pun tak tau.
so.skrg semua orang takda.aku sorang je kat umah.td bru je call namie.nk cal myn tapi myn mst busy nyer.nk cal elle mst dia tdo.
aku tak tau napa.aku rasa macam sedih sangat sekarang:(

.aku nak cakap pasal ibu abah aku.mereka best.sangat2.ibu abah dah 21tahun kawin.dan bnyak benda dah berlaku.kami hidup happy.
ibu<33


ibu:hajah zaidah binti mohamed.dia tak lawa mana tapi bandingkan dgn fasha sandha mak aku lbh jauh cantik dr itik air tuh.ahahahha>.<

ibu rock.ibu yang selalu bebel kat aku.kalau aku tak study utk spm[dulu2]dia akan ckap;teruskan ena.teruskan smpi spm.dia tak nak aku fail.tapi klu aku failed sekalipun.dia tak penah marah atau bebel.sumpah.aku tak tipu.dia jrang2 marah aku.aku kan anak kesayangan.pasal aku gedik dan cepat merajuk.sbb tuh dia tak penah marah>.<

ibu suka masak.dia masak sedap.betul.aku tak tipu.dalam adikberadik dia.dia paling pandai masak.ibu mmg best lah.ibu tak suka shopin.duit banyak tapi tak reti nak guna.haha.ibu kasi ena je k.ena shopin utk ibu.huhu:)

sejak baby agy.dia tak ada ibu.dats y.dia tak kisah sangat bila mother's day.aku pun tak yah susah2 cari present utk dia.tapi kami mmg appreciate ibu<33

haha.ibu dah 47tahun.tapi ada yang kata ibu baru 40tahun.ini amat mengejutkan.haha.ibu aku tah penah pakai makeup.sumpah aku tak bohong.even klu pgy opis.dia pki lipstick[kadang2 tak].lotion[tampal kt muka].compact powder.tu je.abah tak kisah pun ibu nak pakai ke tak.bagi abah.ibu 1st n last love dia.hahaha.abah suami yang baik.dia sweet tau;)

ibu tak cerewet.dia tak macam akak aku.ibu simple tapi cantik.ibu tak pakai high heel.pakai lah jgk.tp kdg2 je.tapi jarang2.fav kasut dia allen dellon.aku tk tau napa?pattern dia bukan cantik pun.ibu kan.tak mengemas umah-.-kerja ni diambil alih oleh abah.haha

*ini je lah buat kali ni psal ibu<33

abah<33


abah:haji shadan bin rahmat.tak kacak mana.kalau dibandingkan dgn chris brown aku.haha.ada orang kata abah aku handsome.nt org curik abah aku-.-

abah totally best father.he's rock and awesome.dia lah satu2 nya orang yang suka melayan aku.dia akan melayan kepala aku yang gila.dia tak penah kata tak utk permintaan aku dan ibuakakadik.dia sentiasa betul.setiap decision yang dibuat adalah tepat=)

ibu sayang abah.aku sentiasa nampak.abah suami yang baik.dia tak pernah curang.abah seorang yang setia.abah selalu temankan aku.abah komperm akan pujuk aku bila aku merajuk:)

memasak.menyanyi dam melawak adalah bakat dia.abah tak suka shopin.just like his wife.abah tak suka membazir.ever weekend dia mst bwk kami makan luar.kdg2 weekdays pun sama.time ibu malas nak masak;)abah pandai masak.abah masak lbh sedap dr ibu.btul2.tak tipu.ibu jangan marah eh.

aku ni anak fav abah.abah nak aku jd doctor tapi aku keluar dr science stream without tellin him.abah agak dissapointed gak mula2.tapi aku buat bodoh je.huhu.so.adik aku jelah yang tinggal.amik kau ajib.kau jdlah doctor.hahah:]]

abah seorg boss yang baik.dia tegas.tapi dia best.org lain lah yang cakap>.<

part abah yang paling best adalah.abah kalau bawak shopin.dia akan kata amik lah.dia tak kisah pun.if kami suka baju atau barang tuh.dia akan belikan.huhuhu.best2.

abah best.dia tanam pokok jambu air depan umah.dia sayang gila kat pokok dia tuh.aku pun sayang gak.aku tgh tgu pokok ni berbuah.ish2 tak saber lah.abah suka tnam pokok.dan seperti biasa assistant terbaik adalah aku.aku kan anak fav>.<

ni lah hasilnya.abah dan aku:)




haha.sbtulya.aku tak tolong mana pun.aku tolong menyepah adalah.so.inilah ibu dan abah aku.aku tak nak kehilangan mereka.aku sayang sangat<33

*disini,aku nk mengucapkan berbillion erima kasih pada namie atas idea beliau.namie.aku curik idea kau dr bloh mu.ahahha.yunk.thanks.