Friday, December 26, 2008

link2

kawan>.<

namie<33

namie rock.aku sayang dia.best part pasal dia.dia akan dengar masalah kita.dia good listener lah.terlampau creative dan inovatif<3
tak suka merungut tpi dia akan pendamkan je.dia agak kuat mengobserve orang.tak kisah lah dr segi apa.even pakaian pun dia akan observe.nak kata suka science tak.em.lu pikir lah sendiri :)
namie suka buat orang gelak.best tau.bahasa yang digunakan agak bombastik.bahasa jiwa bangsa lah konon.hahaha=]]
namie;kau comel.kau sweet.kau baik n kau caring.aku sayang kau.kau buat aku happy.


myn<33>
myn cantik,hot,sweet and comel.myn cakap mcm jet melepas.tak benti2.even kau try nk stop dia pun.belum tentu dia akan benti.huhuhu.
she's sweet.dia tak kisah org nk kata apa psl dia.myn suka buat org feel better.myn tak sensitive.yah.i mean it>.< bercakap seorang diri adalah myn.and i think she's proud of it.dia bukan abnormal.tapi dia special.huhu.
myn pandai masak.sdp gak dia masak.myn,one day u bukak kedai u invite i eh.huhu.oh.myn agak tau pasal hindustan.gila2 tau kalau bebual pasal hindustan dengan dia ni.best3


elle<33


elle;she's amazing.dia orang yang bercita2 tinggi dan berwawasan.she's strong and brave.
yunk2.kau best.elle suka beri pendapat.and ,most of her opinion aku terima.dia matured.i like it<3
elle cantik tapi sejak spm ni.agak tembam.tah.napa eh?masalah membelengu diri anda.huhu.
aku agak jealous dengan elle nih.dia pandai,cantik dan baik.aku suka. actly,aku get close dengan elle ni dari myn.huhu.ily myn<3
babe.aku curi jesse mccartney kau.thanks eh


angeline<33


dia rock.superhuman.i love her.aku kenal dia since form4.best tau.kadang2 kami bebual benda tah apa. angeline anak orang kaya.tak kisah la.tapi kalau korg tgk dia pgy skola.ish.mcm org biasa.she's weird. kami penah bebual on the phone selama more than 2hours.bayangkan.panas siut telinga aku.
korg tau apa kami bualkan.kami bebual pasal ryan nigahiga.huhu. ryan tu langsung tak kenal kteorg.


fakry<33


apa ye nak cakap pasal dia ni.erm.dia best.good listener.kadang2 bebual dengan dia agak merepek. dia rajin menyanyi.and bila dia tanya sedap tak.so sebagai kawan yang baik.aku cakaplah.sedp.karang aku cakap tak sedap.ada gak yang menangis.hahaah
fakry,dia tak lah handsome mahupun comel.tapi..sedap mata memandang.
kawan dengan dia best.tak menyakitkan hati.cuma biasalah lelaki.tak reti nk tepati janji.
aku dah puas nasihatkan dia agar berhenti merokok.tapi tak ikut gak.so.ikut suka kaulah fakry.bukan aku yang bayar rokok tu:)
oh.dia pun gy plkn.haha.padan muka kau dan aku>.<