Thursday, December 25, 2008

kawan2

tah la.

ok.aku nak cete.aku bukan seorang yang perfect dan aku tak layak pun nak jadi perfect.
kalau korg kenal aku korang akan kata;ama,kau ni clumsy lah.or korang akan kata;ama,kau menyakitkan hati aku.aku kecil hati.
meh aku kasi tau.aku tak perlukan kawan yang macam tu.klau korang nak kwan dengan aku tak yah nk kecik2 ati ni.kalau dah kecik ati.pegi pam angin kat petronas,kau pegi pam kau punya hati dengan pam angin.ada paham.
yah.aku suka bergurau.dan certain orang bleh layan dan ada yang tidak.bagi yang tak.knock your head kat mana2 kau suka lah.jangan lupa amik pics sblum dan selepas kejadian.haha
aku tak ada masa nak pujuk2.aku tak reti.aku akan pujuk bila aku rasa guilty.tak da masa aku nak pujuk kalau kau yang over sensitive>.<
*sendiri paham lah k.bagi yang terasa dan merasa.

eventhough cerita ni dah lepas.tapi aku still nk tau.napa dia buat aku macam n.dia buat aku macam orang bodoh.aku macam nak rak cari kesalahan aku.at last kami mmg baik smula tapi.aku tak puas hati.paham.

apa lah aku ni.dah lah hari ni hari jumaat.ada ke patut aku nk marah2.haahahah