Thursday, December 25, 2008

surat cinta untuk namie<3

'tadepape'namie.


aku pun nak mengamuk.aku rindu kau lah.best lah main masak2 ari tuh.blog kau tuh best.tapi nampak sangat aku bodoh.tak reti nak mask.tapi aku nak kwin tau.aku suka<3hahaha.erm.namie.kau style="color: rgb(153, 153, 0);" size="1" face="Verdana">lurus bendul.haha.

actly.kalau dia dtg.kami mmg nk makan mcd.tapi mcd delivery lah.namie tak da lesen agy.apa je.nk exam pun malas.gerr.fakry agy lah.aku tak tau apa nk jadi dgn dia.so.aku mmg tak pnh amik benda nih.so.jgn harapkan aku.ish.klu ada pun sekalipun.takkan nyer nk gy mcd kat cs mahupun angsana.sbb masing2 tak bawak kereta.ahhaahha.

kecian aku.tak dapat nk spend masa ngan kawan2 aku yang tersayang lama2.myn.elle.fakry and even bestfriend aku angeline.beb,sorry tk dapat hangout that day:(

ish.fakry tuh tk tepati janji lah namie.dia tuh.janji melayu.dia dengan family day dia tak habis.btw.namie.dia dpt 2nd place utk singing compttion.haha.congratz dude.mcm mana bleh mng aku pun tak tau.tapi namie.aku kadang2 rasa sedap gak.suara dia sedap.haha

namie.kau tak yah nk duduk kl tuh lama2.buat biskan duit je.agy2 kt ikea.kalau nk sangat.ltk ikea kt sblh umah kau.namie.kau tak kecian ke monyet kat sblh umah kau.dia dah rindu kaulah.ahahahha.

kau baik balik dr kl.kau nk duk kl bt apa.nk teman kan taza ke???hahaah.u better amik exam memandu kau tuh.so.bila aku blk plkn nt.kau angkut aku.kte gy makan burger queen.murah ckit>.<

ha.cik man cal.haahahah.suka lah tuh.sakit tgn keh?haha.nt kte gayut sama2 k.sampai dahan patah pun bleh.tau.aku rasa.klu kau busy.kau dial je no dia.hahaah.nt bila aku kt plkn.kau tak dapat nk dgr suara lunak aku ni.hahaha.nt kau hppy dgn cik man ,jgn lupa aku.aku kan lbh bermakna dr dia<3

namie.namie.td fakry dtg dah.em.nk ckp.si fakry nyer happy sim dah hlg:(.apa ngok sgt dia nih.haaha.
jgn marah eh yunk.dia kata beli lah.aku dah ckp dah yg kena guna cdt card.die kata sruh bpk kau beli.em.aku tau ada mslh disitu.hahaha.

*ni saja yg dpt aku rply utk blog kau'tadepape' tuh.so.appy2 kn diri kau>.<