Friday, December 26, 2008

siblings

akak eqen<33

em.ni akak eqen.dia lah bank aku.akak tak kisah pun>.<

.akak sweet.dia syang aku.kami selalu bergaduh.tapi tak lama.bisanya dia yang cari pasal.aku tak pujuk dia pun lepas gaduh.huhu:)

akak agak penyayang.tapi dia tak penah kiss aku pun-.-

.akak dah ada bf.hensem tak lah.tapi sedap mata memandang.tapi orang kata dia hensem.huh. aku sbtulnya,jarang2 pgil dia akak.aku pgil eqen je<33

eqen rajin.kadang2 je lah.suka menyepah pun ada.huh^.^

.akak pandai masak.tapi tak reti mngemas.bersepah dapur klu dia yang masak.haha.qen,jgn marah eh.ni ibu yang cakap:)


eqen sayang aku lbh.pic ni aku saja2 ltk.haha:)

.eqen anak 1st.so bila kami nakal.dia yg kena mrh.huhu.ajib yg suka bt mslh.ajib tak suka berhutang dengan eqen.yang suka berhutang akulah.tapi aku tak penah bayar;)


ibu akak agak pelik.tapi ibu sayang dia<33

.mereka ni mmg suka je gurau2.akak selalu buat ibu marah.aku tak tau apa mslh.tapi aku tau.mereka sbtulnya okay.sayang<33

*ni je k.


adik ajib<33


ahakz.ni adik dan abang aku.aku sayang sgt2.form3[2009]

.dia rock.alim.best.boleh layan aku.dia jugak suka tarik rambut aku.gerrr.talkactive.cool.suka shopin.just like me>.<


candid.time ni.tengah bergayut dgn gurl dia.*n.f<33

.haha.ajib ni pelik.orang ada credit utk call n mcg org.tapi dia boleh simpan je credit dia tu.apa pandai sangat dia ni-.-


candid.baru lepas makan.ibu suruh mandi;)

.ajib suka makan.at the same time,dia takut gemuk.haha.so,ptg2 dia akan main bola kat padang malinja tu.dpn padang tu.umah si *n tu.paham je;]]


ahakz.dis pics aku yang amik.abah adik mmg sekepala.gila2

.ajib anak last.agk manja.tapi kami mmg suka manjakan dia.ajib suka nasihatkan aku.dia sendri tak betul.huhu.abah adik rock.best2.muahx<33


ajib best<33

.huhu.aku nak dia dapat 9A's utk pmr.dia kata tak bleh.sapa kate??adik aku boleh.ajib pemalas nak study.huhuhu;]]

*tu je lah.bye2